Krisse

Vill så mycket men sker så lite

Publicerad 2015-01-22 10:05:34 i Allmänt,

 
Känner mig seg i hela kroppen just nu. Men jag vet att detta kommer att lösa sig. Har planer att fixa lite på mitt rum idag och eventuellt fotografera lite även om jag egentligen inte har ork till något utav det. Jag vill egentligen bara försvinna från jorden för ett kort tag tills alls har löst sig och jag mår bra. Men jag försöker att orka med att kämpa men känner att det inte riktigt går just nu. Jag vill så mycket men det blir så lite gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela