Krisse

Sy kläder förhand??

Publicerad 2015-01-15 01:13:48 i Allmänt,

Sitter och funderar en hel del just nu. Så mycket tankar som snurrar inom mig och en massa minnesbilder från saker som har varit som dök upp i måndags. Just nu känner jag att det inte finns så mycket att säga om det även om det finns en hel del. Men dels funderar jag på om jag ska sy ett helt plagg förhand för att typ avleda ångesten och så eftersom jag ändå typ inte har någon sytråd till min symaskin just nu. Har en massa idéer på plagg att göra om och tankar på hur det kan bli. Men ännu har jag inte haft orken att sätta igång det projektet men känns som om det är dags nu mitt i allt det jobbiga. Jag bjuder föresten på två bild på min älskade Katt.
 
 
 
Älskade Musse på julafton <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela