Krisse

Nationella prov tre delar

Publicerad 2014-05-26 19:46:39 i Allmänt,

Jag känner mig sjukt trött just nu efter dagen med att göra alla tre delar i det nationella provet i engelska och ja det blev alla tre delar idag. Så kände väl en aning jobbigt men samtidigt känner jag att det är skönt att ha äntligen kunnat gjort det klart och slippa tänka på det mer och att jag äntligen är klar med nians engelska och imorgon blir sista dagen i skolan :D Yaay sen väntar sommar och en resa till Stockholm som kommer ske i början utav juni.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela