Krisse

Så va min lördag

Publicerad 2014-01-26 10:32:00 i Allmänt,

 
Detta är bilden jag tänkte ha med i förra inlägget som jag skrev. Men nu tänkte jag berätta lite om hur min går dag var. Var hos två underbara personer på kvällen och såg film och pratade en massa men hade trevligt och kom hem väldigt sent. SÅ trött är man men annars under dagen så skrev jag, skissade lite och tvättade. Va även förbi min mormor och morfar ett tag och gick igenom några saker för o se om jag va intresserad utav något av det. Så på det stora hela har det varit bra dag och kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela