Krisse

Svar till Anonym!!

Publicerad 2013-07-07 11:17:00 i svar kommentarer,

Anonym: Du är ju sjuk! Alvarligt talat behöver du hjälp, sånt här skriver man helt enkelt inte. Vidrigt
 
Svar: vad gäller det du kommenterade är den skriven för sjukt länge sedan och att påstå att jag behöver hjälp är bara fel utav dig. Och det jag slkrev är något som faktiskt har utspelat sig i verkliga livet vad gäller dom kommentarerna och var definetivt inte jag som har sagt något sådant. Men vad jag skriver är det jag själv som avgör. Det är liksom inget med att jag behöver någon hjälp att göra. Det är ändå inget som är seriöst det jag publicerade med våldtagna av vildsvin dock hade jag vänner som kom med kommentarerna som inte var riktigt friska. Jag vet vad jag publicerar och gillar du det inte så behöver du inte kolla in på min blogg heller. Du lär ju säkert ändå reagera på det jag skriver under förflutet men jag avgör som sagt vad jag själv skriver oavsett vad andra säger!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-08 00:27:09

Jag blir snarare orolig för att jag har barn och jag skulle inte vilja att de kom i kontakt med någon som är så vriden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela