Krisse

så har jag känt mig idag

Publicerad 2013-02-25 23:09:56 i Allmänt,

 
Så här har jag känt mig idag då jag skulle gå från centrum till dit jag håller till. Jag hade totalt glömt bort hur jag skulle gå och självklart då jag bestämde mig för o ta bussen så lyckades jag hoppa av på fel hållplats vilket endast gjorde mig ännu mer förvirrad. Men brukar ju hålla kvar i minnet vägar jag gått förut och så men denna gången stod det verkligen helt still. Får se hur man löser det imorgon om jag tänkte vara lika förvirrad då eller hur det ligger till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela