Krisse

Uppdatering fran Brasilien

Publicerad 2015-10-01 01:40:12 i Allmänt,

Jag har det underbart har och har redan hunnit shoppa lite saker som jag behover och sa har jag lyckas med konsten att fastna i bussen idag xD Hahaha Men lika glad ar jag for det. Gatt omkring en hel del idag och igar och tittat i butiker och sjalvklart atit  en hel del o testat pa lite nya saker ocksa. Men ja har tyvarr inte hunnit tagit sa mycket kort annu men jag ska forsoka att komma ihag att gora det mer. Det ar lite vad jag hitills gjort o sjalvklart fatt ont i fotterna av allt gaende ocksa. Vi ses vid nasta uppdatering ha de bast \\ Krisse

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-01 13:01:59

Kram marine

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-01 13:02:00

Kram marine

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-01 13:02:02

Kram marine

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-01 13:02:04

Kram marine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela