Krisse

Beberibe, strander och folk pa gatan

Publicerad 2015-10-15 00:16:26 i Allmänt,

Jag har varit i BEBERIBE i nagra dagar nu och har varit pa tva olika strander och aven akt beach buggy riktigt roligt :) Har varit riktigt harligt i vattnet aven om jag haft otur och brant mig en massa men lika glad ar jag anda och sa har man badat i vagarna. Sa mycket och man har aven titta pa olka saker o kopa och har funnit mg ett halsband mer kors som ar lia pa stranden. Jag kanner mig glad aven om  jag hade lite otur idag och ramlade och skrapade upp ena knaet och lite i handflattorna. Dom som bor pa gatan har verklig en koll vad som hander och sker och en av dom va snabbt dar o ville hjalpa mig upp. Nu snart ga till dar jag ar och tvatta saren och sen sova ska bli riktigt skant kan jag saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela