Krisse

Sanningen om hur allt är

Publicerad 2015-07-05 21:23:30 i Allmänt,

 
 
 
Frågar mig själv väldigt ofta om jag verkligen har gjort rätt val. Men jag är tveksam jag mår skit och en massa minnesbilder som dyker upp. Jag orkar egentligen inte med att leva längre eller fortsätta kämpa för ingenting. Jag gråter och känner  att jag bara vill skära sönder mig själv. Känns samtidigt som jag aldrig kommer att kunna må bra igen. Känns som en evighet sedan mest är bara en fasad att jag mår bra men inom mig brister allt totalt. Det är ett mörker och en massa skit omkring mig. Jag orkar inte längre har kämpat så länge utan resultat och känns som att flytta upp till norrland också var totalt fel val utav mig. Låter bara blodet rinna varje gång jag skadat mig och jag tänker mest bara på självmord. Men nu vet jag att jag är inte värd detta och jag kommer nog inte fortsätta kämpa länge till. 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-11 03:18:07

Jag förstår att allt kan kännas helt åt helvete ibland och då är självmord den lättaste vägen. Men man måste kämpa om inte för sin skull så för dem runt omkring. Sedan måste man tänka på vad en själv kan göra för att må bättre. Kan en kanske bryts dåliga vanor eller ta tag i bitar i livet såsom jobb eller terapi? Jag känner inte dig men om du tar hand om ditt utseende mer kommer insidan kännas lättare också. Försök tvätta håret varje dag så slipper det bli flottigt, välj kläder som får dig att skina istället för att dra ner dig. Ta tag i vikten och kanske bygga muskler? Det är så mycket du går miste om..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela