Krisse

sminkingar och morgondagen

Publicerad 2015-01-28 00:01:40 i Allmänt,

 
Sitter och tittat igenom lite gamla bilder på sminkningar jag gjort på mig själv och den här på bilden är en jag hade här om dagen som jag inte är riktigt helt nöjd med men samtidigt får jag tänka på att de va ett bra tag sedan jag hade sminkat mig ordentligt är bara härligt att ha kommit igång med det igen :D  Samtidigt som jag inte hade alla sakerna tillgängliga som jag hade velat ha för att få sminkningen bättre men det fick funka ändå och ska leta reda på resten utav mitt smink någon dag här snart. Kommer bli en promenad imorgon och fotografera en del vilket känns skönt att ta sig ut samtidigt som man slipper ta sig ut själv
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela