Krisse

Risk att det river upp ännu mer

Publicerad 2015-01-21 20:05:42 i Allmänt,

 
Kaos inombords med en massa jobbiga tankar. Jag försöker att orka med men det blir så mycket. Jag har försökt att ta mig upp men måndag kommer snart med ytterligare ett förhör. Känns så himla jobbigt men är lika bra att ta och gå igenom det även om jag lär va helt förstörd efter det. Förra rev upp så mycket inom mig och detta kommer inte att göra det enklare heller men jag vet att jag kan klara det på något vis. Jag vet att jag kan även om jag kommer falla igen och måste ta mig upp ur allt igen så kommer jag klara det även om det kommer att ta tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela