Krisse

funderingar och annat

Publicerad 2015-01-31 12:59:20 i Allmänt,

ligger och funderar över livet och vad som egentligen är meningen med att fortsätta kämpa och leva vidare samtidigt som jag funderar på att ta mig ut o fotografera lite mer men är så otroligt jobbigt och tråkigt att gå ut själv. vill även ha ordning på mitt rum och ja massa av fler saker därtill. ser inte fram emot att renbädda sängen men det måste göras och det jobbigaste med det är kedjetäcket som jag har. jag vill så mycket men orkar så lite just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela