Krisse

förhoppningsfull

Publicerad 2014-01-26 21:24:46 i Allmänt,

 
Känns som om jag haft en seg dag men ändå har den varit bra. Och scouterna började idag dels så va vi ute på isen och gick runt och kollade på några typ av mysiga ställen där jag själv va då jag va mindre. Riktigt mysigt och kommer kunna bli ännu mysigare då det börjar fixas till ordentligt där. Just nu känner jag mig frusen men ändå glad och förhoppningsfull :) Kommer bli riktigt bra med allt känner jag. Glad framåt trots allt som har hänt. Men det tar man sig också igenom. Just nu funderar jag på att sätta mig och skissa lite på några bilder jag funderat på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela