Krisse

dålig start på dagen

Publicerad 2013-08-19 18:45:18 i Allmänt,

 
Usch dagen började verkligen inte bra med att jag stod och väntade på bussen som stannar uppe vid skolan men den bara åkte förbi mig och några till på busshållplatsen och den va totalt tom. Så himla irriterande och innan det försov jag mig också så hade en stressig morgon. Men orkar inte tänka så mycket på det. Jag försöker ta allting som det kommer just nu då det är så många frågetecken omkring vissa saker men det ska gå på något vis. Får hoppas bussen inte åker förbi mig imorgon då lär jag bli ännu mer irriterad på allting.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela