Krisse

Stackars hundarna, hur kan ägare va så oansvariga??

Publicerad 2013-04-30 22:04:02 i Allmänt,

 
Jag blir så himla förbannad på det jag såg idag. Ägare som verkligen inte tänkte på hundens bästa utan bara på vad dom själv ville. Dels att dom inte kunde tolka hundens signaler då den ville gå längre ifrån elden för att den tyckte att dom stod för nära. Det enda dom gjorde va att lyfte upp hunden. Men det som ändå jag reagerade mest på va att dom inte gick hem med hunden eller själva gick hem också utan stannade kvar då fyrverkerierna började. Man såg ju hur rädd dom stackarns hundarna faktiskt blev. Dom sa ju ändå till 10min innan det skulle sätta igång varför gick dom inte hem då?? Jag blir så himla arg på hur oansvariga dom kan vara då det gäller sina hundar. Det är fan inte acceptabelt. Nästa steg jag kommer ta detta till är faktiskt att skriva en insändare. Jag är förbannad kan man säga. Varför kan dom inte se till hundens bästa för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Krisse

En tjej som kämpar och ger inte upp i första taget. Skriver om mitt liv och tankar och åsikter om olika saker och ting. Jag lever även med en diagnos som jag försöker att förstå. Jag kämpar för att nå mina mål och vet vad jag vill i livet även om jag har mina motgångar och faller ibland

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela